Celebrities Arrive At The 2013 Golden Globe Awards

There Was A Whole Lotta Sexy In The Building

It’s the most wonderful time of the year!!! Yesterday I was so excited about the Golden Globe fashion that I celebrated with a special gallery for Kerry Washington and also gathered together a ton of photos for the best red carpet looks of the week. There were so many good looks at last night’s Golden Globe Awards, but some of the actors that really stood out to me include Jennifer Lawrence and Claire Danes, who both went red (Claire in Aterlier Versace and Jennifer in Dior Couture). Jessica Chastain was absolutely gorgeous in a light blue-green Calvin Klein dress and Amy Poehler shocked the hell outta me in a sexy Stella McCartney black tuxedo suit. But, damn! So many others looked amazing– Rosie Huntington-Whiteley, Anne Hathaway, my girl Kerry, Taylor Swift, Lea Michele, Jessica Alba. Yeah, no. I can’t pick, lol!

Maybe, maybe. If I had to choose a favorite look of the night. It would be Miranda Kerr in the crimson Zuhair Murad gown. Those pics of her walking onto the red carpet with Orlando Bloom on her arm were just. Sigh. Yeah.

Photo Credit: Splash News/Getty/INF/Wenn

Share:
| Posted under: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  1. OMG…it was off the hook last night! There certainly was a whole lotta sexy going down, but the moment Miranda girl stepped out in that burgandy number, she soaked up every drop of that sexy and kept if all to herself! She’s unreal! It must be serious torture to be that perfect. If I was her, I’d be jealous of myself!

  2. between the red carpet & the after parties…it was a killer night for fashion. i’d say 98% of the dresses were on point. i can’t even pick a favourite.
    i will say this, Zuhair Murad is the best thing to happen to Jlo. she’s been flawless since they got together

    • JLo’s was one of my least favorite. I feel like the nude lining was too ice-skaterish with white lace. Plus, I feel like she has done the “semi-nude” thing so many times before. It is getting a little tired to me.

      I really loved Julianna Margulies dress, because I felt the lacy overlay was sooo new and interesting. The dragon detail, the navy color. Her dress didn’t get a lot of attention, though.

    • Krissy, I really liked Julianna’s dress too. That color was perfect on her; she looked really gorgeous and really confident.

  3. This is a bit off-topic, but: Was the only one that really felt for Lena Dunham (Girls)? She could barely walk! Was it the heels? The dress? I can completely sympathize with her because I hate heels. I wear them because I submit to them, but heck do they hurt my feet as the night goes! haha Us dorky girls aren’t made for that kind of torture.

    Also, I HATED Jessica Chastain’s look. I hated the hair styling (made her look like she was hiding thinning hair?) and I hated that dress (fit & color). All of it. I was like “WHAT THE HELL HAPPEN?!” I thought she looked aged. So… I guess we disagree on that one. lol

    • Yelena

      I agree! I thought Jessica Chastain was the worst dressed. The whole thing was all kinds of wrong. She looked like she was balding and had saggy boobs. And the color was just blah. She’s so beautiful but really has the worst style. I can only remember one or two good red carpet looks from her. Idk anyone in Hollywood who is in more desperate need of a new stylist.

    • Joan, you’re not alone on Jessica Chastain. My bff said the same thing– she hated the dress, lol! I argued that it looked better in certain pictures. I actually love the color, but I agree that sometimes the fit just looked weird. Ultimately, it worked for me, partly because I just alwayyyys love how she looks on the red carpet.

      And yes, when Lena went to accept her first award it was a little awkward. Now, with the success of ‘Girls’ she knows that she’ll be a regular at these award shows and hopefully she’ll be able to find stuff that is appropriate, but still comfortable.

  4. Lacey
    Commented on this photo:

    Put down the scalpel Megan. You are beautiful already, quit wrecking your face.

  5. Commented on this photo:

    Holy moly!

  6. Hampton

    My first choice for not only bein the mot elegant and class goes to Julianne Moore in that stunning Tom Ford. Nene Leakes wore claasic Carolina Herrera (Carolina herself wears this dress) Lucy Liu in an 18th centur print Carolina Herrera
    Kate Hudson and Nicole Kidman were stunning in McQueen.
    Bare as you dare is ok as long as it is age appropiate and doesn’t make you look like your on the stoll.

Leave A Comment