Zach Braff & Donald Faison Let The ‘CHiPs’ Fall Where They May

You have the right to remain funny

Here are a couple of hilarious photos of Scrubs co-stars Zach Braff and Donald Faison posing for a new photoshoot where they are portraying the characters Officer Jon Baker and Officer Francis Llewellyn Poncherello (better known as Ponch) from the 70′s TV series CHiPs … behold:


LOL. I’m not a Scrubs fan but I am happy to know that the show will be coming back for another season (their 9th) on ABC next year. I know a lot of folks, my BFF Sarah for example, love that show to death and swear by its comedy so I’m glad for their sakes the show will return. My guess is that this photoshoot will be for an outlet like Entertainment Weekly who publishes fun photos like this. I gotta say, Zach and Donald make a pretty good version of Jon and Ponch. I wonder if they will be posing as other famous TV duos in other photoshoots.

[Photo credit: INFdaily]

Share:
| Posted under: , , , ,
pink-is-the-new-blog
  1. They should totally do Ricky Stratton and Alfonso Spears from Silver Spoons.

  2. EJJGAL

    OMG, this is hilarious! I love them! I have been a faithful Scrubs follower since the beginning, but it is my husband that is the bigger fan, every night he watches all of the old re-runs that are on the various channels! While we love Scrubs, we feel this season should have been the final one, what story lines will they come up with? And it will not be the same without Zach in every epsisode either (in my opinion). But, I love these two guys, how fun would it be to be them and screw around like the pic above & have fun, while making tons of money…oh how I wish I were them!

  3. Janelle

    awww, I’m surprised youd on’t watch Scrubs! These guys are great.

  4. alexggb

    hahah these guys are hilarious! And they are really good friends in real life, I guess that’s why there’s so much chemistry between them.

  5. PixiesBassline

    Absolutely HILARIOUS!!!!

  6. Lauri

    I thought the series finale was PERFECT
    like one of the best ends to a show i’ve seen….

    BUT even so, I’m SOOO stoked that they’re bringing it back, even more so, that BRAFF is sticking to it, for a bit at least.

  7. ashley

    IT WAS PERFECT

    and OMG JOHN MAYERS WILD NIGHT OUT ! (SO HOT !) :
    http://www.aaronfernandes.com/2009-05-17-john-mayers-wild-night-out/

  8. nae

    love it! love these pics!
    trent – get into scrubs! it is THE BEST!!!!

  9. the show is returning but zach and sarah will not be in every episode booo :(

  10. tasya

    FUNNY!!! Love it. I loved CHiPs when I was a kid..with the glasses Donald looks just like Ponch. LMAO!!

  11. Brooke

    I can’t believe Scrubs is coming back! I cried at this last ep thinking they were gone forever!

  12. EC

    I love Love LOVE Scrubs!!

Leave A Comment